Webinar Frans: Traiter une réclamation par téléphone en français

  • Doel U krijgt concrete sleutelzinnen die u meteen na het webinar kunt gebruiken
  • Inbegrepen Webinar van 30 minuten mét persoonlijke opvolging na uw webinar
  • Duur 31/08/2017 van 12:00 > 12:30

We will use FB to share the lighter side of our company and aim for long-term relationships with our clients.

We will use LinkedIn to share and update unique and valuable information for all your business language & communication trainings.

We will use Twitter to inform you what is happening and filter noise into knowledge, providing important updates in business language & communication trainings and connecting you to the world!

Traiter une réclamation par téléphone en français

Delicate gesprekken zijn moeilijk in elke taal. Laat staan als ze via de telefoon gebeuren. Dit webinar over klachtenbehandeling in het Frans zal je tips en tricks aanbieden om je gesprekspartner te kalmeren en jezelf tijd te geven om een gepast antwoord te formuleren. En dit alles in de juiste bewoording en met een beleefde, professionele toon.

Minimum niveau : B1+

Planning: 31 augustus van 12:00 > 12:30

Prijs: €30/ excl. btw

Schrijf me in

Contact

Hebt u nog vragen? Contacteer ons dan zeker! We helpen u graag verder.

+32 (0) 56 22 73 51+32 (0) 2 725 00 52

welcome@blcc.be