Webinar Engels: How to write a business email in English?

  • Doel U krijgt concrete sleutelzinnen die u meteen na het webinar kunt gebruiken
  • Inbegrepen Webinar van 30 minuten mét persoonlijke opvolging na uw webinar
  • Duur 25/10/2017 van 12:00 > 12:30

We will use FB to share the lighter side of our company and aim for long-term relationships with our clients.

We will use LinkedIn to share and update unique and valuable information for all your business language & communication trainings.

We will use Twitter to inform you what is happening and filter noise into knowledge, providing important updates in business language & communication trainings and connecting you to the world!

How to write a business email in English?

In dit webinar leiden we je eerst door de basics van e-mails schrijven, zoals register, aanspreking, begroeting en alsluiting. We bespreken ook sleutelzinnen van veelvoorkomende e-mailtopics, zoals vergaderingen vastleggen, attachments verzenden en bestellingen plaatsen. Ten slotte geven we ook enkele veelvoorkomende afkortingen mee.

 

Minimum niveau: B1

Planning: 25 oktober van 12:00 > 12:30

Prijs: €30 / excl. btw

Schrijf me in

Contact

Hebt u nog vragen? Contacteer ons dan zeker! We helpen u graag verder.

+32 (0) 56 22 73 51+32 (0) 2 725 00 52

welcome@blcc.be